საავიაციო და საზღვაო ჩარტერული ხელშეკრულებები

საავიაციო და საზღვაო ჩარტერული ხელშეკრულებები

წაკითხვის დრო

2 წთ

გამოქვეყნდა

...

ჩარტერული ხელშეკრულებები წარმოადგენს საავიაციო და საზღვაო ინდუსტრიების საკონტრაქტო ხერხემალს, რომელიც განსაზღვრავს საჰაერო ხომალდის ან გემის დაქირავების უმნიშვნელოვანეს პირობებს. ჩვენი იურიდიული ფირმა გთავაზობთ სპეციალიზებულ საექსპერტო დახმარებას ამ რთული ხელშეკრულებების სტრუქტურირებაში, მოლაპარაკებასა და ფორმალიზებაში, რათა უზრუნველყოფილ იქნას საქართველოს კანონმდებლობასთან სრული შესაბამისობა და ჩვენი კლიენტების კომერციული ინტერესების დაცვა. ჩვენ წარმოვადგენთ მესაკუთრეებს, ოპერატორებს, დამქირავებლებსა და ფინანსურ ინსტიტუტებს, და ვუწევთ ზუსტ იურიდიულ კონსულტაციას, რომელიც ემყარება საქართველოს საჰაერო კოდექსისა და საზღვაო კოდექსის დეტალურ დებულებებს. ჩვენი მიდგომაა შევქმნათ მკაფიო, აღსრულებადი კონტრაქტები, რომლებიც ამცირებს რისკებს და ზუსტად ანაწილებს ოპერაციულ, ფინანსურ და სამართლებრივ პასუხისმგებლობებს ყველა მონაწილე მხარეს შორის, რაც თავიდან აგვაცილებს ძვირადღირებულ დავებს.

საავიაციო სექტორში ჩვენ გვაქვს სრული გამოცდილება საჰაერო ხომალდების იჯარისა და ჩარტერული კონტრაქტების ყველა ფორმასთან. ეს მოიცავს „სველი იჯარის“ ხელშეკრულებების ზედმიწევნით შედგენასა და განხილვას, როდესაც საჰაერო ხომალდი უზრუნველყოფილია სრული ეკიპაჟით, ტექნიკური მომსახურებითა და დაზღვევით გამქირავებლის მიერ, და „მშრალი იჯარის“ ხელშეკრულებებს, როდესაც იჯარით გაიცემა მხოლოდ საჰაერო ხომალდი და დამქირავებელი იღებს ოპერაციულ კონტროლს. თითოეული შეთანხმება გულისხმობს განსხვავებულ სამართლებრივ შედეგებს ოპერაციული კონტროლის, ტექნიკური მომსახურებისა და სადაზღვევო პასუხისმგებლობების თვალსაზრისით, რაც ზედმიწევნით უნდა განისაზღვროს სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს (GCAA) რეგულაციებთან შესაბამისობაში. ჩვენ ვუზრუნველყოფთ, რომ ყოველი ხელშეკრულება ნათლად ასახავდეს კრიტიკულ პირობებს ფრენის ხანგრძლივობის, გადახდის გრაფიკის, პასუხისმგებლობის ლიმიტებისა და მარეგულირებელ მოთხოვნებთან შესაბამისობის შესახებ, რითაც ვიცავთ ჩვენი კლიენტების ოპერაციულ მთლიანობასა და ფინანსურ ინვესტიციას.

საზღვაო ოპერაციებისთვის, ჩვენი ექსპერტიზა მოიცავს საქართველოს საზღვაო კოდექსით აღიარებული ჩარტერ-პარტიების სრულ სპექტრს. ჩვენ ვუწევთ მყარ იურიდიულ კონსულტაციას რეისობრივ ჩარტერზე კონკრეტული ტვირთის ერთი მოგზაურობით ტრანსპორტირებისთვის, თაიმ-ჩარტერზე გემისა და ეკიპაჟის განსაზღვრული ვადით დაქირავებისთვის და ბერბოუტ-ჩარტერზე, როდესაც დამქირავებელი იღებს გემის სრულ მფლობელობასა და ოპერაციულ კონტროლს, რაც დროებითი მესაკუთრის სტატუსის ტოლფასია. თითოეული ტიპის ხელშეკრულება მოითხოვს უნიკალურ სამართლებრივ მიდგომას კრიტიკული ვალდებულებების განსაზღვრისთვის, როგორიცაა გემის ზღვაოსნობისთვის ვარგისიანობა, ტვირთის დამუშავების პასუხისმგებლობები, სტალიური დროისა და დემერეჯის გაანგარიშება და გემის დაბრუნების პირობები. ჩვენ ვუზრუნველყოფთ, რომ ყველა ჩარტერული ხელშეკრულება იყოს მყარად შედგენილი საზღვაო ტრანზიტის თანმდევი რისკების სამართავად და სრულად შეესაბამებოდეს როგორც საქართველოს სამართლებრივ სტანდარტებს, ისე გაბატონებულ საერთაშორისო საზღვაო კონვენციებს.

განახლდა: ...

სერვისის სპეციალისტები

იტვირთება...