საქართველოში ჯანდაცვის სერვისებით სარგებლობა დაცულია მყარი საკანონმდებლო ჩარჩოთი, რომელიც შექმნილია თითოეული პაციენტის უფლებებისა და ღირსების დასაცავად. „პაციენტის უფლებების შესახებ“ და „ჯანმრთელობის დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონებზე დაფუძნებული ეს რეგულაციები აყალიბებს უფლებების მკაფიო ჩამონათვალს, რომელიც პაციენტ-პროვაიდერის ურთიერთობის საფუძველს წარმოადგენს. ჩვენი ფირმა იცავს ამ უფლებებს, სთავაზობს ერთგულ იურიდიულ მომსახურებას პაციენტებს, რომლებმაც მიიღეს არასტანდარტული ზრუნვა ან რომელთა უფლებები დაირღვა, და ამავდროულად, უზრუნველყოფს პროაქტიულ საკონსულტაციო მომსახურებას სამედიცინო დაწესებულებებისთვის, რომლებიც მოწოდებულნი არიან დაიცვან უმაღლესი ეთიკური და სამართლებრივი სტანდარტები.
საქართველოს კანონმდებლობით განმტკიცებული ფუნდამენტური უფლებაა ინფორმირებული თანხმობა. ეს პრინციპი ავალდებულებს ჯანდაცვის პროვაიდერებს, მიაწოდონ პაციენტებს მკაფიო, ამომწურავი ინფორმაცია მათი დიაგნოზის, შემოთავაზებული მკურნალობის არსისა და მიზნის, დაკავშირებული რისკებისა და სარგებლის, და ნებისმიერი შესაძლო ალტერნატივის შესახებ. მხოლოდ ამის შემდეგ შეუძლია პაციენტს კანონიერად ვალიდური თანხმობის გაცემა. ჩვენ წარმოვადგენთ პაციენტებს, როდესაც ეს კრიტიკული დიალოგი ვერ შედგა, და ვმუშაობთ კლინიკებთან და საავადმყოფოებთან, რათა შეიმუშაონ და დანერგონ იურიდიულად გამართული თანხმობის პროცესები და დოკუმენტაცია, რომელიც უზრუნველყოფს პაციენტის ავტონომიის სრულ პატივისცემას.
სამედიცინო კონფიდენციალურობა არის კიდევ ერთი ხელშეუხებელი პაციენტის უფლება, რომელიც მკაცრად არის დაცული კანონით. პაციენტის ჯანმრთელობასთან, დიაგნოზთან და მკურნალობასთან დაკავშირებული ყველა ინფორმაცია კლასიფიცირებულია როგორც სენსიტიური მონაცემი და არ შეიძლება გამჟღავნდეს პირდაპირი ნებართვის გარეშე. ამ კონფიდენციალურობის დარღვევა სერიოზული სამართლებრივი დარღვევაა. ჩვენი ფირმა იცავს პაციენტებს, რომელთა პირადი სივრცე დაირღვა და ეხმარება ჯანდაცვის ორგანიზაციებს მონაცემთა დაცვის კომპლექსური ჩარჩოების შექმნაში, რაც უზრუნველყოფს სრულ შესაბამისობას როგორც ჯანდაცვის სპეციფიკურ კონფიდენციალურობის კანონებთან, ასევე „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ ზოგად კანონთან.
საქართველოში ყველა პაციენტს აქვს უფლება, მიიღოს ხარისხიანი სამედიცინო მომსახურება დისკრიმინაციის გარეშე, მისი პიროვნული ღირებულებებისა და ღირსების პატივისცემით. ეს მოიცავს სრულ სამედიცინო ჩანაწერებზე წვდომის უფლებას, ექიმის არჩევის ან შეცვლის თავისუფლებას და მეორე აზრის მოძიების უფლებას. როდესაც ეს უფლებები იგნორირებულია, ამას შეიძლება მოჰყვეს პაციენტის მნიშვნელოვანი ზიანი და სამართლებრივი დავები. ჩვენ უზრუნველვყოფთ მტკიცე წარმომადგენლობას ამ უფლებების აღსასრულებლად და ვეხმარებით პროვაიდერებს პაციენტზე ორიენტირებული პოლიტიკის დანერგვაში, რომელიც ახდენს პატივისცემისა და ხარისხის ინსტიტუციონალიზაციას.
როდესაც პაციენტის უფლებები ირღვევა, საქართველოს კანონმდებლობა ითვალისწინებს სამართლიანობისა და ანგარიშვალდებულების მოთხოვნის რამდენიმე გზას. ეს მოიცავს საჩივრების შეტანას მარეგულირებელ ორგანოებში, როგორიცაა სამედიცინო და ფარმაცევტული საქმიანობის რეგულირების სააგენტო, ან ზიანის ანაზღაურებისთვის სამოქალაქო სარჩელის შეტანას. ჩვენი იურიდიული გუნდი კომპეტენტურია ყველა ამ არხში ნავიგაციისთვის. ჩვენ ვატარებთ საფუძვლიან გამოძიებას გაუფრთხილებლობის ან უფლებების დარღვევის ფაქტებზე, ოსტატურად ვაწარმოებთ მოლაპარაკებებს მორიგებაზე და უზრუნველვყოფთ ძლიერ წარმომადგენლობას სასამართლოში, რათა ჩვენმა კლიენტებმა მიაღწიონ სამართლიან და სამართლიან გადაწყვეტილებას.
განახლდა: ...
